💻 monitincoil@gmail.com

ניהול מוניטין לרופאים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין לרופאים

ניהול מוניטין עבור רופאים פרטיים או רופאים שעובדים בקופות חולים – טיפול באזכורים שליליים ובתיקים משפטיים שמופיעים בגוגל!

שנים של לימודי רפואה, סטאז' והתמחות כבר עברו, מאות מטופלים טופלו על ידכם, יצרתם לעצמכם מוניטין של רופא מומחה מבוקש, "שם" כזה שעליו עבדתם שנים ארוכות. תארו לכם מקרה אחד, מטופל אחד בודד המסכן את עתידכם והמוניטין הטוב עליו עמלתם מרבית חייכם – כתבה אחת או פסק דין אחד בעמוד הראשון בגוגל עלולים להיות סוף צורם לקריירה מפוארת.

ניהול מוניטין מתאים לכל מי שמתעסק ברפואה בין אם רופאים, דוקטורים, אחים ואחיות בבתי חולים ומרפאות, מטפלים ועוד..

ד"ר גוגל במלוא עוצמתו

רופאים יקרים, זהו אינו סוד שכבר שנים רבות הפציינטים מחפשים את כל המידע הרפואי האפשרי טרם ההתייעצות אתכם, רבים מהרופאים יכנו חלק מהמטופלים בכינוי "חצי רופא".
אם זהו המצב כיום, הרי שחיפוש רופא מתחיל אך ורק בגוגל ולדבר צדדים חיוביים אך גם שליליים.
ישנם אתרים בהם ניתן למצוא את שמכם: דפי נחיתה ייעודיים משלכם, רשתות חברתיות שונות, אתרי קופות החולים, אתרי בתי החולים ופורטלי רופאים שונים.
כוח הפרסום הזה טומן בתוכו כוח הרס גדול, כוח הרס מוניטין שיכול להעפיל על כל אתר וכל הישג שצברתם, לפרסום הרע זה קוראים אזכורים שליליים.
כל אזכור שלילי יכול לבוא בצורת כתבה/מאמר שלילי עליכם, פסק דין שלילי קיים או משפט המתנהל כנגדכם במסגרת רשלנות רפואית ואף כל צורה שלילית בדמות אתר קיים המופיע בעמוד הראשון של גוגל.
למה חשוב לדעת מה זה ניהול מוניטין לרופאים? כי אם הגעתם למצב הזה, אסור להתעלם ואסור להזניח את המצב שיכול להידרדר ולהרוס את המוניטין הטוב אותו בניתם כל השנים, לפגוע בפרנסתכם אליה התרגלתם ואף במקרים קיצוניים לפגוע בתא המשפחתי היקר לכם.

ניהול מוניטין לרופאים
ניהול מוניטין לרופאים

אקורד הסיום השחור? לא בהכרח

הופעת תוצאות שליליות בכתיבתם שמכם בגוגל זוהי בהחלט בעיה, אך בעזרת כלים שונים אנו יכולים להפוך את הבעיה לאתגר פתיר, להדחיק את האזכורים השליליים ולנקות את המוניטין בעזרת ניהול מוניטין מהדור החדש.
ניהול המוניטין מצריך עבודת טיהור שאינה קלה, לשם כך המומחים שלנו משתמשים במקסימום האפשרויות העומדות לרשותנו כדי להדחיק כתבות, ביקורות, פסקי דין ותכנים נוספים המוצגים בגוגל.
עבודת ניהול המוניטין מתבצעת על-ידי הערכה, ניתוח וניטור התוצאות עליכם בגוגל, פעולה ראשונית המאפשרת לנו ולכם להעמיד את הנזק ולתכנן אסטרטגיית פעולה נכונה וייחודית.
לאחר בחירת שיטת הפעולה המתאימה, אנו מתחילים בקמפיין הכולל מספר רב של כלים מקצועיים בפלטפורמות שונות, בהתאם לצרכים האישיים של הרופא/ה בעלי המוניטין.
פעולות להדחקה וטיהור המוניטין הנם מגוונות ורבות, המחולקות לרמות שונות ובהתאם לכמות ורמת האזכורים השליליים המופיעים בגוגל.
בניהול מוניטין המוטו ברור, לנקות את המוניטין ושמכם הטוב בתוצאות המקדימות בגוגל, להחזיר לכם את שמכם הטוב והיקר ולעלות לכם את כמות הביקוש שירדה מצד הפציינטים הפוטנציאלים.

ניהול מוניטין לרופא או רופאה – סיווג סודי ביותר

נפתח בהבטחה, כל לקוח המבקש לנהל את המוניטין שלו ולטפל באזכורים השליליים – נשמר בסודיות מקצועית, בשום מקרה לא נוציא מידע על לקוחותינו הרבים ולא נגלה מידע במישרין או בעקיפין אודותיכם.
כפי שרופא שומר על סודיות רפואית עם המטופל, כך אנו שומרים על סודיות מקצועית עם הרופא ובמיוחד עקב ההתעסקות הרגישה עם אזכורים שליליים ממגוון אתרים ומקרים.

ניהול מוניטין באינטרנט לרופאים פרטיים
ניהול מוניטין באינטרנט לרופאים פרטיים

זה קורה במשפחות הכי טובות

אם לדעתכם "המכה" הזו רודפת רק אתכם, טעות גדולה בידכם, רבים הרופאים המתמודדים עם אזכורים שליליים בגוגל, אזכורים הגורמים למטופלים הפונטצליים לדלג לרופא הבא ובכך להרוס את הקריירה.
תכנים ואזכורים שליליים המוצגים בגוגל לא ייעלמו כך פתאום, הנזק שנגרם הפיך, אך ככל שהזמן עובר הנזק רק גדל והופך קשה יותר ויותר לפתרון.
ההבחנה במקרה זה, אזכור שלילי הוא גידול שחייבים לטפל בו בהקדם האפשרי – אין להזניח את הבעיה.
ניהול מוניטין אינו נושא לבושה ואזכור שלילי יכול לקרות לכולם, לא רק מקרים קשים יכולים להרוס קריירה שלמה, לפעמים מספיק מקרה אחד עם מטופל אחד, מקרה שהגיע לכתבות, פסקי דין ועוד.
רופאים אינם הנפגעים העיקריים מאזכור שלילי בתוצאות החיפוש בגוגל, הרשימה הארוכה כוללת ידוענים, אנשי עסקים ואנשי ציבור שונים המבקשים לטפל באזכורים השליליים.

לקוחות רבים, מקרים רבים, עבודה רבה – ניהול המוניטין מצריך עבודה מסביב לשעון, בכלים מגוונים ובשמירת סודיות ברמה גבוהה. המתעלמים מניהול המוניטין בחרו בבושה ובהזנחה ופגעו בקריירה שלהם ואף בסובבים אותם. לעידן הדיגיטלי צדדים רבים, אם תקף אתכם הצד השלילי – פעלו נכון ובחרו בניהול מוניטין.

רופאים? צריכים ניהול מוניטין דיגיטלי? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

שיווק, פרסום ומיתוג חיובי לרופאים? ניהול מוניטין לרופאים רק אצלנו!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇